Nov 13, 2011

Barselona part #1

Ovoga ljeta sam odvojila jednu nedelju da odem sa drugaricama na putovanje. Dugo smo se razmisljale gdje bi smo mogle da odemo i na kraju smo se odlucile za Barselonu. Samo cu vam reci da se nismo pokajale uopste! Stvarno je bilo odlicno,  a gradom sam odusevljena.. Bas mi odgovara! Sto se tice shoppinga, dosle smo u nezgodno vrijeme (zadnja nedelja avgusta) tako da smo bile veoma razocarane .. Uzela sam par stvarcica, ali nista specijalno. Jedina stvar koju sam kupila i kojom sam bas zadovoljna je Louis Vuitton (Demier Speedy 35). Znam da ovu torbu  SVI imaju, ali sam je uzela iz prostog razloga: ide bukvalno uz sve! A ja nemam naviku da kupujem torbe kod nas, jer nikad ne mogu da nadjem neku da mi odgovara u potpunosti :-) Sve torbice koje se meni svidjaju su dosta skupe i prosto ih nema kod nas. Ali moracu vise paznju da obracam na njih, evo obecavam :-) Dok nabavim punjac za fotoaparat, uzivajte u slikama iz Barselone. Za sad part #1 jer ih ima stvarno mnogo! :-) xx N


Prva kupovina, pa da se zapamti gdje .. ahhaha :-pp



Drugarica je kupila Prada Burlesqe naocare...  Ja se razmisljam jos od tad, za drugi model iz iste kolekcije :-)





Haljina - TopShop
Sandale - Nisu brendirane
Torba - New Yorker
Naocare - poklon 

11 comments:

  1. Joooj ja kad sam poslednji put bila u Braseloni potrosila sam toliko para da me sramota :(

    ReplyDelete
  2. I ja sam ovo leto bila u Barseloni! :) Obozavam je! <3

    ReplyDelete
  3. obozavam barselonu, najljepsi grad...divna haljinica :)

    ReplyDelete
  4. Haljina je toliko divna, da sam ljubomorna sto je nemam! Divno sto si putovala sa drugaricama, ja o o tome mastam!

    ReplyDelete
  5. i jedan i drugi par naocara su mi wow
    ali tvoje su mi mrvicu bolje ipak :)

    ReplyDelete
  6. Divna ti je torba :) A drugarici da kazes da ima fenomenalne naocari:)

    Pratim tvoj blog , super je :)

    ReplyDelete
  7. i da, divna je Barselona sad bih isla opet :-((

    ReplyDelete
  8. @Jovana i jaaaaa.. kad se samo sjetim koliko sam potrosila a nisam u sustini nista kupila, glava me zaboli :-)
    Ostalim devojkama hvalaaaa, Barselona je stvarno divna, slazem se sa vama!

    ReplyDelete
  9. Divna Barselona, a i tvoje slicice :) Naocare su fenomenalne

    ReplyDelete