Oct 7, 2012

New Oasap bag


Prije par dana mi je stigla torba sa Oasap-a i jedva sam čekala da vam je pokažem. I taman mi se ukazala prava prilika za to kad sam otišla na piće sa Kristinom koja je bila divna i slikala me.
Hvala joj puno i veliki :* za nju!
S obzirom da je maslinasto zelena jedna od in boja za ovu sezonu ja sam pronašla stare pantalone, ali ću ih morati ponijeti kod šnajderice da ih prepravi jer sam izgleda dosta smršala :)
Kako vam se dopada torba? Kao i slike? 
:* do sledećeg posta ..










Kombinezon kao majica - Zara. Pantalone i sako - Stradivarius. Baletanke - Bershka. Torba - Oasap. Narukvice - poklon od Erne

63 comments:

  1. Bas sam gledala tu tasnu, samo u drugoj boji. :)
    Slatko mi je tako sve zajedno. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam je vidjela kod Vanje, i narandzasta je odlicna :)

      Delete
  2. Slike su odlicne. Ti si preslatka i ovo mi je jedna od tvojih omiljenih kombinacija. :*
    Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Anita, slazem se da su slike odlicne, ja sam bas odusevljena :)) :*

      Delete
  3. Prelijepa. Klasična :)
    Čini mi se malo mala, ali možda miu se samo čini :P
    Ti prelijepa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam mislila da je veca kad sam je porucila, medjutim ima bas mnogo pregrada i moze sve i svasta da stane u nju. Juce sam cak tri knjige nosila :)) :*

      Delete
  4. super outfit , torba je extra :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. kristina je odlican fotograf :)torba je super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kika je vrhunski fotograf, i definitvno cu joj traziti jos da me slika :))

      Delete
  6. tako prirodna i divna, obozavam ovakve kombinacije

    ReplyDelete
  7. odlična kombinacija!! torba je super, na trecoj slici si prelepa :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Hvala Jovana, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  9. This looks lovely darling, and your blog is fun! keep it up, and check out my new post please !

    ReplyDelete
  10. Prelepa si, svidja mi se torba jako :))

    ReplyDelete
  11. Baš sam htela da prokomentarišem
    da mi se dopada boja pantalona,
    pa videh u tekstu da si ih
    pronašla upravo zbog boje :)
    Suuper je torba! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, bas sam ih davno kupila i nisam dugo nosila :) Hvala

      Delete
  12. Torba je jako lepa i svidja mi se a i kombinacija je super . http://tatjanakandic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Torba je fenomenalna! Naocare mi se svidjaju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa .. Naocare volim i ja, kukala sam danima dok ih nisam dobila :)

      Delete
  14. wow, how lovely you are! in love

    ReplyDelete
  15. odlicna torba..divno si ju uklopila! :)

    ReplyDelete
  16. Bas je lepa torba i kombinacija je pun pogodak! <3

    ReplyDelete
  17. Hvala, kombinacija je sklopljena na brzinu pa mi je bas drago da cujem da vam se dopada :-)

    ReplyDelete
  18. Fotografije su fenomenalne!!
    Super ti je i outfit, a torba je diiivna ;)

    ReplyDelete
  19. Divna si, super su ti naočare i nova torba :) ♥

    ReplyDelete
  20. Awesome bag !!! your blog is nice! maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thak you, Im glad you like it..ofc we can follow each other, that sounds amazing :-)
      Best regards!

      Delete
  21. Super izgledas, aksesoari su ti odlicni, pogotovo torba!

    ReplyDelete
  22. Jedno pitanje. Da li se povecava broj posetioca i kada ti gledas svoje postove?

    ReplyDelete
  23. Preljepa dnevna kombinacija! Torba je super i jako mi se dopada tvoj tattoo na nogi :) Narukvice <3

    ReplyDelete
  24. Amazing bag!! Love its colour and form!! Hope you visit my blog! xoxo
    http://stylelovely.com/secondskin/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, i am in love with it :)
      Be sure that i will, and thanks for visiting my blog!
      Best regards

      Delete
  25. I love the color of your pants!
    I'm you newest follower, what about you being my newest follower too?

    xoxo

    ReplyDelete
  26. Odlicna kombinacija! Eleganta, nosiva i bas ti pristaje ;) Jedino nisam ljubitelj tih naocara, ali dobro ;D

    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Divno izgledas! Pantalone ti savrseno pristaju i torba je super! :)

    ReplyDelete