Nov 17, 2012

Black & brown


Iako većina smatra braon i crnu kombinaciju modnim zločinom mislim da se ove čizme lijepo uklapaju uz crnu boju. Odlučila sam se za nove helanke koje su mi stigle prije par dana sa Chicnova site-a. Možete primijetiti da se dosta razlikuju od ovih koje sam naručila ali mi ne smeta jer mi se dopadaju.
Takodje sam sebe častila novim naočarima, šta mislite o njima? :)
:* do sledećeg posta ..


Even tought some people consider mixing black&brown as a fashion crime I think that these boots fit very well with black colour. Today I was wearing new leggings from Chicnova. You can see that they are pretty much different from these I've ordered but I don't mind it.
Also I bought myself new sunglasses, what do you think? :)
:* till the next post ..






Sweater - no brand. Leggings - Chicnova. Boots - Stradivarius. Bag - Oasap. Sunglasses - Prada

60 comments:

  1. super kombinacija:) Jel bi mogla da mi kazes kako narucujes stvari preko neta? jel imas neki racun gde uplacujes pare,ja stvarno ne znam kako da porucujem....unapred hvala:):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Sve sto sam narucivala sam placala preko kreditne kartice. Ukucas podatke i oni ti skinu sa racuna :)

      Delete
  2. naocare su za deset, predivne i jako ti lepo stoje!
    ps. gde si kupila ovu "gumicu" za kosu, pretpostavljam da je na klip?
    jako elegantno izgleda, posto ja mrzim gumice, zanima me gde da nadjem ovako nesto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Gumicu sam uzela u Barseloni u H&M-u .. Nisam je gledala nigdje drugo pa ne znam da ti kazem gdje da trazis :/

      Delete
    2. Imas na Oasap-u .. Ovo je link :) http://www.oasap.com/hair-accessories/7631-chic-wide-glossy-metal-hair-band.html

      Delete
    3. I ja imam identicnu i isto je kupljena u H&M-u samo u Luganu :)

      Delete
  3. Helanke su divne a naocare jos lepse :)

    http://www.komabunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jako lepo,ova torbica je bas lepa :)))

    ReplyDelete
  5. Ma ko je rekao da je to modni zlocin? Modni zlocini vise i ne postoje, a braon i crno se tako lepo slazu u vecini nijansi! I ja obozavam kombinaciju te dve boje.

    ReplyDelete
  6. Fenomenalne su i odlicno ti stoje :)

    ReplyDelete
  7. Super! Bas ti dobro stoje helanke!:)

    ReplyDelete
  8. Super kombinacija. Ja volimi cesto nosim crno braon,

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, ako je braon boja svijetlija kao kod ovih cizmica :)

      Delete
  9. Prelepa, prezgodna i predobro obucena!!! ;)))
    Veliko bravo!!!!!

    ReplyDelete
  10. Koja je oznaka naocara ?

    ReplyDelete
  11. Ovo je divna kombinacija, bas je sik! :)

    Da li si ovu torbu platila preko PayPal-a, posto vidim da na njihovom sajtu samo taj nacin placanja stoji kao opcija? Ili moze i preko kartice?

    pozz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijana .. :)
      Postoji mogucnost placanja preko kartice i ja tako placam .. Ako se odlucis da narucis nesto sa njihovog site-a mozes iskoristiti kupon kod : natasa33 za 25% popusta ..
      Pozdrav!

      Delete
  12. Bas lepe slike! :D Super su helanke! :D

    ReplyDelete
  13. odlican outfit :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I mi volimo ovu kombinaciju boja! Helanke su sjajne!

    ReplyDelete
  15. Super kombinacija!Sve mi se svidja!
    http://dunja-slatkooddunja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. odlicne su tajice :)
    pozz
    anita
    http://cherryblossomtime.com/2012/11/18/paris-vs-ny-automne-vs-fall/

    ReplyDelete
  17. Absolutely stunning! LOVE this! So chic! Hugs from Cali! xx The Golden Girls

    ReplyDelete
  18. kul, u onom najpozitivnijem smislu :)

    ReplyDelete
  19. Crno i braon je moja omiljena kombinacija za zimske dane..doduse, na mnogima i izgleda kao modni zlocin, ali to je do njih, ne do boja..
    Na tebi je sve ovo ekstra..
    Steta sto cesce ne postujes..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno .. Voljela bih i ja da postujem cesce ali stvarno nemam vise slobodnog vremena kao prije :/

      Delete
  20. I ja volim kombinaciju braon i crne! Helanke su odlicne i tebi savrseno stoje! :)
    Nove naocare takodje! :)

    ReplyDelete
  21. Jednostavna kombinacija, a jako efektna. Mnogo mi se dopada metalna gumica za kosu :) ♥

    ReplyDelete
  22. Bas su predobre helanke. A i nacale ti stoje mocno! Pratimo se?Ja tebe vec jesam.

    ReplyDelete
  23. Divno!! Ja sam slusala jednog modnog dizajnera koji je rekao da se to super sklapa,ali da je u narodu ta prica da je nesklopivo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neko voli, neko ne .. Ja samo kombinujem crno uz svijetlo braon, i to obicno braon obucu :)

      Delete
  24. Thank you for commenting! I'd be glad to! xx

    ReplyDelete
  25. love it ! ;-) ja isto kombinujem crno i braon, samo treba da se iznese.

    uzivaj u haljinicama iz naseg posta. xo, citamo se

    ReplyDelete
  26. Ja baš volim tu kombinaciju ;) a ti si ovo odlično osmislila!
    Cvike su wow!

    ReplyDelete
  27. Mnogo volim ovu torbu! :)
    P.S. govorimti.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  28. Kada si kupila cizme?Meni se helanke bas svidjaju a i ti si zgodna i sve ti lepo stoji!Jel to znaci da nam ne preporucujes da narucujemo sa njihovog sajta posto roba nije ista kao na slici?Pitam zato sto sam zelela da narucim ovu torbu http://www.chicnova.com/vintage-brown-rectangular-bag-with-pin-buckle-detail.html ali sad ne smem.Nema ni dimenzija,a cini mi se da je manja od originala.Kako tebi izgleda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cizme sam uzela prosle godine u Uscu ..
      Sto se tice njihovog site-a narucila sam par stvari ali nisu bas iste kao na slikama, mada su se meni dopale bez obzira na to. Poslednje sto sam narucila je ova torba ( http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/205499_429471930440825_1288230008_n.jpg ) i ona je identicna i bas sam zadovoljna ..
      Ta koja se tebi svidja mi se ne dopada mnogo, ali ako je tebi slatka razmisli :) Nisam bas sigurna kako ce izgledati uzivo .. :)

      Delete
    2. Hvala puno na odgovoru!

      Delete