Mar 13, 2015

5 things no.11 ♥

image

Red je na još jedan 5 things post s obzirom da vam se baš dopadaju :)



image

Prije par mjeseci mama mi je poručila iz Avon kataloga ovu knjižicu sa sitnim mindjušicama i strašno je slatka i mala. Poenta knjižice je da imate mindjuše za svih sedam dana u nedelji i odlična je za putovanja i čuvanje ovako sitnim mindjušica. Imam ih dosta ali prosto zaboravim na njih jer mi stoje u kutijicama, a ako ih izvadim iz njih obično ih izgubim ( posebno ove šarafe, ili kako se već zovu :)) tako da mi je ovo super stvar za čuvanje i podsjećanje da ih stavim. Nisu sve na slici iz Avona, samo prva četiri para.

image

Afrodita pjenu za skidanje šminke sam uzela jer mi je trebalo nešto za skidanje šminke jer sam ostala bez proizvoda koji inače koristim i baš sam se oduševila. Odlično radi posao, skine mi cijelu šminku, čak i maskaru i super miriše. Ukoliko ste u potrazi za nekom pjenom za skidanje šminke, moj vam je predlog da probate ovu :)

image

Garnier micelarnu vodu koristim nakon Afrodita pjene, kao tonik i koristim je za skidanje šminke sa očiju jer je definitivno najbolja za to. Od drogerijskih micelarnih voda ova mi je najbolja.

image

AD kapi sam na prelog drugarice uzela za lice i koristim ih prije nanošenja kreme pre spavanje. Primijetila sam veliko pobljšanje lica od kad ih koristim. Nemam više sitnih bubuljica, lice mi je svježije i prosto kao da sija :) Možete ih naći u apoteci i voljela bih da probate pa da mi javite utiske :) 

image

Dove mlijeko za tijelo sa bademom i hibiskusom sam našla kod mame i kako sam potrošila ono koje sam koristila uzela sam njega. Nikada nisam kupila ništa drugo od Dove proizvoda sem dezodoransa tako da sam se baš prijatno iznenadila ovim mlijekom. Nije jedno od onih koje namažete i koža ga upije za čas, već cijeli dan drži kožu hidriranom i miriše skroz simpatično.

Toliko od mene za ovaj post ..
Ukoliko ste probali neke od ovih stvarčica voljela bih a napišete vaše utiske. 

Do sledećeg posta ...

Nataša
♥

1 comment: