Apr 16, 2015

5 things post no.12 ♥

image

Ovaj '5 things' ovog puta počinjemo malo drugačije .. :)


Proljeće! Moram da izdvojim malo vremena i kažem kako sam presrećna što je proljeće! Ovo mi inače omiljeno godišnje doba jer je temperatura idealna, sunce uvijek sija, sve cvjeta, svi su raspoloženiji jer je konačno došao kraj depresivnoj zimi na primorju. Ja prva! 
Ne bih ulazila u kuću, samo bih šetala, išla tamo - 'vamo, s jednog kraja grada na drugi, a ukoliko ne izadjem napolje osjećam se kao da mi je dan propao :) 

A tu je ipak jedna stvar, najdraža od svih a to je: sjedjenje na terasama do kasno uveče!
Luda sam za terasama, pogotovo za onima sa kojih se pruža lijep pogled. Smjestite me na neku lijepu terasu sa divnim pogledom, dajte mi čašu ( flašu .. dvije, tri .. :) ) vina i biću najsrećnija na svijetu :)

image

Ulazak u stare XS farmerke - Mislim da svaka od nas koja je iskusila ovo zna kako se osjećam i zašto ovome pridajem važnost :)) Mislim da nema većeg zadovoljstva nego kada udješ u stare farmerke u koje par godina nisi mogao da staneš. Još kad se to desi totalno iznenada i neplanirano, onda je još draže. 
Obožavam ove farmerke i imali ste prilike da ih vidite na blogu u ovom postu a gledaćete ih u nekom od narednih opet :) 

image

CND Shellac - Prije par mjeseci sam prvi put probala trajni lak za nokte i od tada ga stalno nosim. Znam da postoji veliki broj proizvodjača ovih lakova a ja koristim CND Shellac koja je lider u proizvodnji ovih lakova i koja je najbolja na tržištu. Meni jako brzo rastu nokti tako da idem da ga mijenjam na nekih 10-15 dana jer se primijećuje da su izrasli ali za to vrijeme mi lak ne mrdne sa mjesta. Ono što mi je najbitnije je da mi uopšte ne šteti nokte i da kad ga skinem izgledaju identično kao prije nanošenja. 
Trenutno imam ovu pastelno plavu nijansu, pravu proljećnu :)
Nokte sredjujem u ruskom salonu 'Orhideja' u Budvi koji se nalazi pored restorana 'San Marino' na Jadranskom šetalištu i prezadovoljna sam, možete pogledati njihovu facebook stranicu ovdje. 

image

The Body Shop Moringa puter za tijelo - Moram da kažem da stvarno imam najbolje drugarice / koleginice / šeficu ( ti, ti Veki! :) ). Negdje sam u priči sa njima pomenula kako sam probala ovaj puter i kako sam oduševljena jer je nevjerovatno kako dobro miriše. Posle nekih par mjeseci, one su otišle na neko takmičenje, vratile se i rekle mi kako imaju mali poklon za mene. Ne pamtim kad sam se toliko obradovala kao kada su mi ga dale! 
Tako da i ovim putem želim da im se zahvalim i kažem da sam stvarno  jako srećna i zahvalna što sam okružena divnim ljudima. 
Što se tiče putera, odličan je i miriše predivno i dosta jako. Ukoliko volite miris ljiljana ovaj je jako sličan, ostaje na koži baš dugo i hidirira je. 

image

Chanel Chance Eau Tendre parfem - Dobila sam ga na poklon početkom mjeseca i od tad samo njega koristim, što je jako čudno za mene s obzirom da je ovo dosta blag parfem a ja nisam pretjerani ljubitelj istih. Parfem mi je sav nježan i romantičan. Pravi proljećni :)

Toliko od mene za ovaj post...

Nataša

No comments:

Post a Comment