Apr 10, 2011

First post :)

Odlucila sam i ja da, nakon sati i sati provedenih po raznim blogovima, napravim svoj :) Bice svega i svacega, nadam se da ce vam se svidjeti .. Prvi post ce biti outfit post. Proljece je moje omiljeno doba godine, i stvarno uzivam u svakom danu nasmijana. Divan suncan dan, vrijeme kao stvoreno za setnju i ispijanje kafi u bastama kafica. Naocare za sunce na oci, i krecemo :)
 xx








Zara shirt
Stradivarius jeans
Bershka flats
New Yorker bag
Gucci belt
Ray Ban sunglasses
Golden flower earrings - gift from my mum

10 comments:

  1. Super ti je look, košuljica je divna ;)!
    Pratim te :)...

    ReplyDelete
  2. hvala na prvom komentaru :)
    takodjeeee..

    ReplyDelete
  3. Cao zenska,dobrodosla u svet blogovanja :)
    zelim ti puno uspeha, citalaca i komentara :)))))
    cmok cmok

    ReplyDelete
  4. sviđa mi se outfit!
    pratim!
    svrati da vidiš moj blog

    ReplyDelete
  5. Dobrodoslaaaa! I ja sam pocela pre jedno dva dana. :)
    Pratimo se... ;)

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hvalaaa vam! bolje vas nasla :))

    ReplyDelete
  7. jao, ova kosulja je sjajna! blago tebiii...ti si na moruuuu! :)

    ReplyDelete
  8. i prvi post je bio odlican, svaka cast!;)

    ReplyDelete