Apr 11, 2011

Leopard

I evo outfita od danasnjeg dana .. Obozavam ove vintage naocare koje sam dobila na poklon od najboljeg druga, iako ih ne nosim toliko cesto.  Savrseno se uklapaju uz leopard baletanke koje nosim vec godinama. Takodje obozavam lakove za nokte, a u zadnje vrijeme noktici su mi namazani sljokastim OPI lakovima, savrsena je svaka nijansa. Nadam se da vam se svidja! :)

Heres todays outfit .. I adore these vintage sunglasses i got from my guy friend as a gift, even tought i dont wear them as often. They match perfectly with leopard flats I wear for years. Also i love nail polishes, and lately on my nails are gliter OPI nail polishes, every coulor is perfect. Hope you like it! xx










Stradivarius shirt
Stradivaruis pants
Stradivarius belt
New Yorker bag
Old leopard flats
Nici bracelets
OPI "Cuckoo for this colour" nail polish

10 comments:

  1. Naocare su perfect!
    Dobrodosla!
    bonjourjr.blogspot

    ReplyDelete
  2. Dobrodosla u blogerski svet! Divan ti je blogic i kombinacije, big like za naocare! I slike kraj mora!:)

    ReplyDelete
  3. hvala vam na lijepim rijecima!
    Venoma, iz Budve sam :)

    ReplyDelete
  4. super post!:) pratim te :)

    ReplyDelete
  5. Naočare su divne!!!
    Super look ;)!

    ReplyDelete
  6. hvala vam djevojke punooooo! Drago mi je da vam se svidja! :)

    ReplyDelete
  7. Super slike! :))

    Pratim, svidja mi se blog. :)

    ReplyDelete