Jun 28, 2012

Summertime

More, plaza, sunce ... Uglavnom tako provodim svoje dane dok sam kuci i imam vrlo malo slobodnog vremena za bilo sta. Tokom ljeta se oblacim vrlo jednostavno jer ne podnosim vrucine, pogotovo kad idem na plazu. Ovoga puta sam se odlucila za cvijetni kombinazon koji je idealan za plazu, kao i popodnevnu kafu posle. I moj omiljeni kupaci koji sam vec pominjala u proslogodisnjem postu :)
:* do sledeceg postaaa ..











Kombinezon - Zara. Sandale - New Yorker. Kupaci - Moschino. Naocare - D&G

40 comments:

  1. posvetlela ti je kosa malo!ah, sunce!:) Blago tebi, uzivas! Divni su mi i kombinezon i kupaci, i bas si zgodna!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, bas se ispira boja :( Sad mi je taman kao moja prirodna.. Hvalaaaa :***

      Delete
  2. zgodnice! zaljubila sam se u tvoje sandalice! med medeni ;)

    ReplyDelete
  3. Zgodnica si, sladak je kupaci sa masnicama! Kombinezon je savrsen bas ih i ja volim, najudobniji! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ovaj kupaci najvise volim jer je jednostavan a sladak :) A sto se kombinezona tice ljeti njih najvise nosim tokom dana :)

      Delete
  4. Prezgodna si! Mozes li molim te da mi napises koji su model te naocare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusala sam sad da pronadjem, ali stvarno ne znam.. Ernine su, pa posalji njoj mail, mozda ce ona znati da ti kaze tacan naziv modela :)

      Delete
  5. svaka ti čast na nogama i zadnjici bez celulita, svaršeni su, dušu bih prodala za tako nešto :) jel treniraš nešto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenirala sam 10 godina ritmicku gimnastiku, a sad idem u teretanu svako jutro :)

      Delete
  6. Divan je kupaci! Post treba da se zove 18+ :D

    ReplyDelete
  7. Sve pohvale za vezbanje, fantasticna figura..to cenim iznad svega..
    Mislim da bi ti fantasticno stajao ombre..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :)
      Imam u planu da ga uradim samo da mi se kosa malo oporavi :)

      Delete
  8. Ehh od sutra ću se i ja moći pohvaliti da sam se okupala u moru ove godine..konačno :D
    Super mi je ovaj Zarin kombinezon, a ove sandalice su preslatke :D

    ReplyDelete
  9. Joj pa bas si zgodnica prava, ovaj kupaci je jako lep, mali broj devojaka znam a da mu lepo stoji crni kupaci kostim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, najvise volim jednostavne kupace, ovaj pogotovo :)

      Delete
  10. Preslatke sandalice :) A i kupaci je vrh! :)

    ReplyDelete
  11. Zgodnica prava! :) A kupaci mi je predivan,kao i sandale! :)

    ReplyDelete
  12. wow kako je dobar kombinezon! i bas si zgodna..koji body! :)

    ReplyDelete
  13. Slike su divne, izgledas fenomenalno i sve nam se dopada - kupaci, kombinezon, naoacre,.... <3 !!!

    ReplyDelete
  14. Zavidim, i ja bih htela da sam sad na moru :D Uzivaj draga :)

    ReplyDelete
  15. Diiivna si. Bas si mi nesto u poslednje vreme potala mila...
    PozZ
    Mirjana J.

    ReplyDelete
  16. Divne slike, kupaći je meden, a ti si prezgodna! :) ♥

    ReplyDelete
  17. divan je kupaci, bas si zgodnjak! :)

    ReplyDelete
  18. Kupaći kostim je predivan...:)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. like! take a look at my blog xx

    ReplyDelete
  20. STUNNING!


    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  21. Divne fotografije! Moreeee...
    Kupaći je kao med, a ti si prava zgodnica ;)

    ReplyDelete
  22. Hvala svima na divnim komentarima :**

    ReplyDelete
  23. Obraduj nas novim postom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec par dana pokusavam da se uslikam ali nikako da ugrabim vremena :)
      Potrudicu se da novi post bude danas ili sutra :))

      Delete