Jun 18, 2012

Quick hello from Budva

Već sam vam pomenula da ću vam naredna tri mjeseca pisati iz Budve, i da mi ne zamjerite ako ne budem redovna jer sam izgubila punjač od fotoaparata :(
Kad stigne ljeto ja ne izlazim iz šortseva i haljinica jer u Budvi zna da bude i preko 40 stepeni. Danas mi je u ovoj kombinaciji bilo mnogo vruće. Kako vi podnosite ovo užasno toplo vrijeme? :)
Veliki pozdrav iz Budve :*






Majica - Zara. Šorts - Diesel + DIY. Baletanke - Zara. Sat - Michael Kors. Narukvice - Accessorize i brojanica iz Ostroga

32 comments:

  1. Jao blago tebi, uzivaj!
    Majica je sjajna i super ti stoji shorcic!:)

    ReplyDelete
  2. Slatka! Ova boja kose ti je stvarno vrhunska.
    Ako budes raspolozena pokazi nam kako izgleda tvoj zivotni prostor dole na moru :). Veliki pozdrav <3
    Mirjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, sad se vec dosta isprala :)
      Rado bih vam pokazala medjutim kad sam se preselila u Beograd tata je moju sobu zauzeo i potpuno promijenio :(

      Delete
  3. Blago tebi kad si u Budvi jer je kod nas pakleno :D
    Super outfit ;)

    ReplyDelete
  4. Na +40 puno vode, hladovina i maksimalna jednostavnost u oblačenju! :)

    ReplyDelete
  5. kad ti dolazimo u goste? ;)
    super je kombinacija i sat divan, ako se ne varam zbog sunca i odsjaja, srebrni je? on mi je sledeci na listi, samo malo drugaciji model :)
    postuj nam cesce odatle, da uzivamo mi bez mora! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad god hocete, mjesta uvijek ima :))
      Jeste srebrni, ja sam ga dobila prije 3-4 godine pa ne znam da li ga jos uvijek proizvode..
      Pokusacu, obecavam :))

      Delete
  6. Majica je super! Boja kose kao da ti se malo isprala i bas je super sad!

    P.S. reci Erni da izbaci koji post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, isprala se, sad je bas kao moja prirodna :)
      Hehe, prenijecu joj :))

      Delete
  7. Joooj, blago tebi...more ;))
    Super ti je ova ležerna kombinacija!

    ReplyDelete
  8. Lepo ti stoji ovaj outfit! Sat je mnogo dobaar :)

    ReplyDelete
  9. Uzivaj,ovde je uzasno vruce...majica je vrh!
    http://taanjicabb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. cool! shirt je pre cool :)

    ReplyDelete
  11. Sorts ti je apsolutno savrsen!

    ReplyDelete
  12. Totalno cool kombinacija i jedva cekamo jos vise morskih slika :) !

    ReplyDelete
  13. Oblik frizure i boja kose - savrseno! Slatkice, sve ti dobro stoji :)

    ReplyDelete
  14. Sorts je bas dobar i odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
  15. Hvala vam djevojke na komentarima :*

    ReplyDelete
  16. Eto ga..Sarajevo i Budva otprilike tu negdje po pitanju temperature :P
    Umirem od vrućina ovdje..jednostavno mi je više ponestalo inspirancije za kombinacije pored ovolik8ih vrućina :X
    Baletankice su sjajne. Volim tu boju :)

    ReplyDelete
  17. kakav si zgodnisa! majica je fenomenalna :)

    ReplyDelete
  18. svidja mi se outfit,majica je super.

    ReplyDelete
  19. Preslatka kombinacija, a sorc je savrsen!! :)) Uzivaj u Budvi...

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Meni su ovakve "easy going" kombinacije najbolje! Sve mi se svidja!!

    ReplyDelete
  21. ali kostur dolazi pozadi, je tako>***

    ReplyDelete