Sep 3, 2013

I'm back :)








Hi people!
Znam da me bas dugo nije bilo na blogu ( kao i da je većina i zaboravila da uopšte i postoji :) ) ali već neko vrijeme razmišljam kako bih mogla opet da se aktiviram jer mi mnogo nedostaje ovaj moj mali 'kreativni' kutak :)
Potrudiću se da nadjem malo slobodnog vremena i za blog. Pa da počnemo od današnje kombinacije. Pruge su već sezonama unazad in, na suknjama, majicama, haljinama, detaljima.. Danas sam se odlučila da cijeli outfit bude crno-bijeli i samo da dodam malo boje u vidu (meni omiljenog aksesoara) mnogo šarenih narukvica.
I tu su naravno 'in' naočare ove sezone sa zelenim staklima. Vjerujem da je većina vas nabavila naočare iz ove kolekcije tako da mislim da nema potrebe da objašnjavam zašto ih volim, sigurna sam da me razumijete :)
Radujem se vašim komentarima i druženju u budućnosti! :)

Do sledećeg postaaaaaa ... <3










Haljina - Zara. Baletanke - Carvela (ASOS). Torba - Oasap. Šešir - poklon. Naočare - RayBan. Narukivce - Cruciani i ručno radjene

14 comments:

  1. Super kombinacija! Baš mi se dopada ;)
    Lepo ti stoji šeširić!

    ReplyDelete
  2. Odlicna kombinacija! :)

    Kiss
    http://fashioncompilation.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hvala :) Sigurna sam da si vec cula za followmeto tag na Instagramu, ovo je bila neka nas verzija toga :))

      Delete
  4. Cao, bas mi je drago sto si se vratila. Mozes li mi reci sa kojih sajtova si narucivala robu, koje preporucujes i kolika je postarina (da li je besplatno, ako nije koliko se placa)-posto ne znam nikoga ko narucuje robu iz CG on -line? Hvala na odgovoru . Milica :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao Milice,
      prije svega hvala sto pratis moj blog :)
      Preporucila bih ti da narucujes robu sa Asos-a jer je najkvalitetnija, mada ni sa Oasap-a nije losa. Princip porucivanja je kod svih isti, placa se kreditnom karticom i porudzbina ti stigne za nekih 10-15 dana. Na tim sajtovima postarina je besplatna, samo platis 1 euro prilikom preuzeca ukoliko je porudzbina u vrijednosti manjoj od 150 eura.
      Ukoliko te jos nesto zanima slobodno pitaj.
      Pozdrav!

      Delete
  5. Bas mi je drago sto si se vratila :)

    ReplyDelete