Sep 18, 2013

Mishara event at Porto Montenegro


U toku ove ljetnje sezone ogranizovan je trodnevni Misahara event u Porto Montenegru. Jednog od ta tri dana organizovana je revija gdje su manekene nosile haljine kreatorke Biljane Tisparević i nakit Misahara koji je radjen od zlata i dijamanata. Moje kolege su se veoma potrudile da ovaj event ne bude klasičan 'dosadni' koktel parti i revija već je tu bilo dosta iznenadjenja. Naime, u toku revije je nestala ogrlica sa jedne mankenke pa je tu bilo jurnjave gliserima, skuterima kao i skakanja iz helihoptera kao što možete vidjeti na snimku ispod :)
Sve u svemu veoma zanimljivo i nesvakidašnje. Cijeli event je bio u James Bond stilu i na pozivnicama je pisalo da je dress code : classy. S obzirom da je počeo u 18 časova i da je bilo poprilično vruće ja sam se odlučila za lepršavu haljinu otvorenih ledja. 
Colour blocking mi je i dalje jedan od omiljenih modnih trendova pa sam se odlucila za plave sandale.
Kako se vama dopada?

Do sledećeg postaaa ... <3








 



Haljina - Mango. Sandale - Gucci. Torba - nije brendirana. Narukvica - poklon.

4 comments:

  1. Slatka haljina i lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
  2. Divno. Color blocking je definitivno jedan od najboljih trendova... i ide ti od ruke! ;)
    https://www.facebook.com/GetSparkly
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wow sandale su mnogo dobre, odlican outfit :)

    ReplyDelete