Jan 16, 2015

Vintage chunky sweater ♥



Zdravo dragi moji,
s obzirom da je ovo prvi post u novoj godini, zelim odmah da vam pozelim sve najljepse, nadam seda ce ova godina svima biti srecna i uspjesna.Takodje se nadam da cemo se vise druziti u ovoj godini :)  
Jedan od, rekla bih vodecih, trendova ove sezone su definitivno cizme iznad koljena. Nisam neko ko ih slijepo prati, niti ih se drzi ali ukoliko mi se neki svidi vrlo rado ga implementiram u moj stil oblacenja.U ovom postu mozete vidjeti jedan od nacina na koji ih ja nosim a ima ih mnogo jer zaista mislim da idu uz apsolutno sve.
Glavni komad u ovoj kombinaciji je ipak ovaj dzemper ( ja i debeli, masivni dzemperi, bas cudno ) koji sam, opet, izvukla iz majkinog ormara i  za koji mislim da je stariji i od mene :). Toliko je topao da mi je tog dana bilo vrlo prijatno samo sa majicom na bretele ispod. Upravo je to i razlog zbog kojeg tokom zime najvise i nosim dzempere od prave vune, sa minimum stvari na sebi mi bude jako toplo :) 

I jedna novina, za sve one koji me ne prate na Instagramu pa nisu vidjeli ( @nakkki_), je nova frizura. Kako vam se dopada? :)


Natasa  
 








Dzemper - vintage :)
Majica - Mango
Pantalone - Stradivarius
Cizme - Oh la la
Sesir - Aldo
Torba - Lous Vuitton
Sat - Aliexpress
Narukvice - rucno radjene

7 comments:

  1. Divnaaa si! Bas sam juce ulazila na blog, rekoh ah, nije valjda opet odustala od bloga i ažurnosti. Prelepa kao i uvek, a outfit top. Nekaaa te ima vise u ovoj godini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na lijepim rijecima! Potrudicu se da budem redovnija u ovoj godini :) :**

      Delete
  2. Odlican mi je ovaj dzemper, bas bih volela jedan takav :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/01/tassels-for-new-years-eve.html

    ReplyDelete
  3. Prelep outfit torba pogotovo! :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Dzemper i cizme u kombinaciji mi se jaaako svidjaju!!!

    ReplyDelete