Jan 19, 2015

Over knee skirt ♥




Hello, hello :)
Jos jedan nacin kako mozete da nosite cizme iznad koljena koje sam pominjala u proslom postu koji mozete vidjeti ako kliknete ovdje. 
Sjecam se neke mamine slike iz 80tih godina na kojoj je nosila bas ovaj model suknje sa cizmama iznad koljena i sirokim dzemperom ( sa onim ogromnim naramenicama :) ) i ona mi je bila inspiracija za ovaj outfit.
Primijecujem kako nosim bukvalno iste stvari kao moja mama kada je bila mojih godina i jako mi je simpaticno kako se sve iz njene mladosti vraca opet u modu.
Ova suknja je dio kompleta koji je siven po mojoj zamisli i nadam se da cu uspjeti da ga slikam za neki od narednih  postova :)

Natasa







Jakna - Zara
Dzemper - Top shop
Suknja - rucno radjena
Cizme - Oh la la
Torba - Louis Vuitton
Naocare - Celine
Ogrlica - Accessorize

2 comments:

  1. Da,da...ovaj outfit odise nekim drugim i boljim vremenom. Odlicno ti stoji :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/01/tassels-for-new-years-eve.html

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se, posebno tvoja kosa, odnosno, frizura koja se odlično uklapa :) !

    ReplyDelete