Feb 10, 2015

Black is my happy colour ♥



Zdravo dragi pratioci :)
Izvinjavam se što poslednjih dana  nema mnogo postova ali vrijeme u Budvi mi prosto nije dozvoljavalo da izadjem napolje i slikam se jer je katastrofalno, kiša nije prestajala da pada danima a kad je konačno stala, počela je takva bura da se prosto napolju ne može izdržati duže od pet minuta .. 
Onaj ko živi na primorju će me razumijeti :) 
Pokušavam da se oduprem porivu da nosim samo crnu boju ali na kraju ipak pokleknem jer se njoj naljepše osjećam. Za mene definitivno važi ona izreka "Black is my happy colour" :)
Glavni komad ovog outfita je bunda i one su nešto mi se baš svidja (pravo ili vještačko krzno, svejedno) ali ih isto tako ne nosim baš često jer se čudno osjećam u njima ( bezbroj puta sam znala postavim drugaricama pitanje "Izgledam li kao Dara Bubamara?" :)) ). Medjutim danas na meni možete vidjeti bundu od vještačkog krzna u  jednostavnijoj dnevnoj varijanti, bez mnogo detalja i sa malo doze "mračnog" koju joj daje  Nyx Matte karmina o kojem sam vam pisala ovdje :)
Kako vam se dopada i koje je vaše mišljenje o bundama s obzirom da znam da su baš podijeljena?
Pozdrav iz hladne Budve, do sledećeg posta ..

Nataša










Bunda - H&M
Rolka - lokalni butik
Farmerke - lokalni butik
Čizme - Ooh la la
Torba - Oasap
Mindjuše - Avon

6 comments:

  1. I ja sebi isto pitanje postavljam, neverovatno i stalno imam taj utisak, a volim bunde i kupujem ih, a retko ih nosim. Ta tvoja je baš lepa. super je outfit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto razmisljamo, ja se trudim da iskljucim taj glasic u glavi u poslednje vrijeme :)
      Hvala Majo :)

      Delete
  2. Taj karmin je fenomenalan, kupila sam ga! :) I ne izgledaš kao Dara Radojka :D super je bundica, baš mi se sviđa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto ti se svidja, ja ga obozavam :)
      Kako Dara od Radojka? hahaha :))) Hvala Bokice :**

      Delete
  3. Imamo istu bundu, divna je! :3

    http://retro-electric.blogspot.com/

    ReplyDelete