May 10, 2015

5 things no.13 ♥


Došao je red na još jedan '5 things' post.. :)

    

Avon nakit - Geometrijski oblici su u poslednje vrijeme veliki trend, najviše u arhitekturi i dizajnu enterijera i meni se jako dopadaju. U prošlom Avon katalogu sam naišla na ovaj set od 2 lančića (koje možete nositi zajedno ili odvojeno), 2 mindjuša i prstena i odlučila sam da ga poručim. Dosta ga nosim poslednjih dana tako da se ovoga puta našao u '5 things' postu.




Chanel biserne mindjuše - Kada nisam nosila zlatni nakit obično sam nosila ove Chanel mindjuše koje imam baš dugo, uzela sam ih na putovanju u Barseloni i jako su mi drage. Nikada ih ranije nisam mnogo nosila a sada se sve češće i češće odlčujem za njih jer uglavnom najbolje idu uz kombinacije koje nosim u poslednje vrijeme a to su košulje i haljine.


Dior lak za nokte u boji 504 Waterlilly - U pauzama izmedju nanošenja trajnog laka o kojem sam vam pisala prošli put uglavnom sam koristila neke pastelne boje a najviše ovu. Pisala sam o njemu kada sam ga dobila u jednom od prvih '5 things' postova koje možete vidjeti ovdje



Kale - Prije par dana sam pomagala drugarici da obavi veliku kućnu nabavku i dok smo bile na pijaci vidjela sam da jedan gospodin prodaje kale koje su inače predivne. S obzirom da ih ona baš voli, odlučila sam da nam ih uzmem, tako da moju sobu trenutno krasi ovaj predivni buket.

Toliko od mene za danas.
Do sledećeg posta ..

No comments:

Post a Comment