May 19, 2015

Konoba "Ribar" - Kostanjica ♥

image  
Ukoliko me pratite na Instagramu mogli ste da vidite par slika iz konobe "Ribar" gdje sam provela subotu. Nisam imala u planu toga dana da se fotografišem za blog, medjutim htjela sam da iskoristim priliku da sa vama podijelim par riječi o ovom divnom mjestu. 
Konoba "Ribar" se nalazi u Bokokotorskom zalivu, u Kostanjici i predstavlja savršeno mjesto kada želite da jedete svježu ribu i morske plodove, isključite mozak, uživate u pogledu i napunite baterije za dane koji predstoje.
Ukoliko se odlučite da posjetite ovo mjesto, pripremite se da odete tamo i ostanete cijeli dan jer pogled na Perast, ostrvo Sv. Djordje i Gospu od Škrpjela vam nećete dozvoljavati da ga napustite. Kada svemu tome dodamo ribu koja je tog jutra uhvaćena od strane vlasnika, jednu ( dvije, tri .. :) ) flaše vina iz njihovog vinskog podruma i najbolje palačinke koje ćete u životu pojesti ( trust me! ) jasno vam je da se radi o jednom od onih mjesta za koje se definitivno vrijedi pomučiti da ih pronadjete. 

Nataša



image image image

Haljina - Stradivarius
Sandale - Stradivarius
Torba - Louis Vuitton
Naočare - Ermano Scervino
Ogrlice - Avon
Narukvica - H&M

2 comments:

  1. Eh sada bih bas volela da sam na moru :-) ! Tvoja kombinacija je slatka i nosiva kao i uvek <3 !

    ReplyDelete
  2. Poštovana nataša, da li imam vašu dozvolu da prezentaciju konobe Ribar upotpunim i Vašim utiscima ? Srdačan pozdrav, Sandra Petrović ( sandrabudva@gmail.com )
    www.privrednamreza.com

    Svako dobro

    ReplyDelete