Apr 7, 2012

As comfy as possible

Veliki sam meteoropata i ovo vrijeme bas utice na moje raspolozenje. Kad je sunce i toplo imam volje za sve, a sada sam sva smorena i samo bih spavala. Da li vi imate takvih problema? :)
S obzirom na sve gore receno, juce sam se obukla sto udobnije jer sam izasla na kratko. U zadnje vrijeme se odlucujem za jednostavne kombinacije, kao sto ste mogli da primjetite :)
Danas krecem za Crnu Goru, i od kad je Marko otisao radujem se tome, inace ne bih isla dolje do ljeta sto se mene tice :p 
Od sutra vam pisem iz Budve .. :* do sledeceg posta








Majica - Zara. Kosulja - Pull&Bear. Farmerke - Stradivarius. Cizme - UGG. Torba - LV. Ogrlica - Accessorize. Naocare - RayBan

13 comments:

  1. i najbolje je kad je udobno,a to ne znaci da nije lepo!

    ReplyDelete
  2. Najbolje su te ugodne kombinacije!! A bez tih vec prezrenih cizama nema udobnije, ja ih nosim nonstop!

    ReplyDelete
  3. Super opustena kombinacija... :) Jooj a i ja sam veliki meteoropata :( uzas... :/
    Lep provod u CG :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Preslatka si mi,kosulja je odlicna.Lepo ti je kad pokupis kosu!

    ReplyDelete
  5. divna mi je kosulja, obozavam ovakve opustene kombinacije!!

    ReplyDelete
  6. Nisam bas ljubitelj tih cizmica, ali mi je sve ostalo super!

    ReplyDelete
  7. Ova kombinacija nekako uvek izgleda mocno! <3

    ReplyDelete
  8. Preslatka <3

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete