Apr 10, 2012

Happy birthday!

Prije tacno godinu dana zapocela sam pisanje bloga, i ovo je bio moj prvi post :) Tada sam jos uvijek bila u srednoj skoli, i nisam mogla ni da zamislim da ce mi zivot ovako izgledati za samo godinu dana! Toliko se stvari izdesavalo i tako je brzo prosla, da ne mogu da vjerujem :)
Danas sam izasla da se vidim da najboljom drugaricom i odlucila sam se za crno bijelu kombinaciju, i Erninu YSL torbu koja je ostala kod mene i morate priznati da je predivna :) Volim torbe sa potpisom dizajnera, ali cu uvijek prije kupiti cipele nego torbu :) Uglavnom sam sve dizajnerske stvari kupila sama odvajajuci novac sa strane, tako da cu opet poceti da bih nabavila neku novu torbu jer mi je stvarno potrebna (a i da me ne biste vise kritikovale :p) Za sad na wish listi imam crnu Balenciagu. Koja se vama dizajnerska torba najvise dopada? :)
:* do sledeceg posta ...











Kosulja - Vintage. Pantalone - New Yorker. Sako - Stradivarius. Cipele - Aldo. Torba - YSL ( Ernina :) Naocare - RayBan. Ogrlica - Accessorize

26 comments:

  1. Srecan prvi rodjendan!
    Super kombinacija. :)

    ReplyDelete
  2. Košulja na tufne mi se baš sviđa, kao i tvoja frizura! Very chic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa.. Ovo je mamina kosulja, stara kao Grcka :))

      Delete
  3. Srećan B-Day ;))
    Super izgledaš u ovoj kombinaciji,a posebno mi se dopadaju tufne!

    ReplyDelete
  4. Srecan rodjendan! :) Super je outfit! :) bas si slatka :) Pratim te :)
    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. srecan blog rodjendan pa jos puno ih bilo :-)))

    ReplyDelete
  6. Srecan rodjendan jos puno lepih postova da nam pravis!Moram da priznam da sam se bas zacudila sto imas drugu torbu :) mala sala ali stvarno je malo dosadila ona tvoja LV,imam osecaj da samo nju imas :) inace pratim te redovno,zaista mi se svidja tvoj stil ali mi torba u poslednje vreme kvari utisak.Samo napred,imas nasu podrsku!
    Sto se tice torbi svidja mi se Balenciaga i Prada ali moj veliki san je Mulberry Alexa <3

    ReplyDelete
  7. Bas zbog ovakvih i slicnih komentara sam i objasnila sve u tekstu, pa da zavrsim sa tom pricom vise hehe :) Imam druge torbe (nosila sam ih u drugim postovima) ali vec sam rekla da ih generalno ne volim, pa sam iz tog razloga uzela onu LV koja je najprakticnija jer ide uz sve :)
    Hvala na podrsci, drago mi je sto pratis i nadam se da ti se i buduci postovi dopasti :)

    ReplyDelete
  8. Ma da totalno te razumem,torba je lepa ide uz vecinu stvari ali prateci te svakodnevno uvidjam da bas "smeta" u kombinacijama tj.bode oci.Tvoj stil mi se mnogo dopada,uzgred si mnogo lepa devojka,zgodna tako da sam bas zavolela tvoj blog pa ocekujem ipak da vidim i neku drugu torbu :) svidja mi se i mislim da ce ti crna Balenciaga biti pun pogodak!Sve najbolje.Napravi nam jos neki lepi post iz suncane Budve!

    ReplyDelete
  9. Odlican post, savrsen rodjendanski! Ma jel moguce da vec ima godinu dana? vreme leti!:) a tebi je blog sve bolji i bolji! Ova torba je san, mislila sam da su i cipele YSL. Ulaganje u cipele i torbe je super investicija, dok ne dodje trenutak kada ti npr treba za stan, pa shvatis kao CB da ces moci da zivis jedino u svojim cipelama, hehe. Salu na stranu, ja sam za Pradinu torbu!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, bas brzo .. Mada sam imala duzu pauzu od 4 mjeseca :)) Cipele sam uzela u periodu kad su YSL tek izasle, zato i podsjecaju :)
      Ma shvatila sam ja to ove godine od kad ne zivim sa roditeljima :P
      A sto se torbe tice Prada ima jedan sad aktuelni model koji je supeeeeer

      Delete
  10. srecan blogorodjendan, da ih imas jos puuuno puno :)
    fotke su divne :)

    ReplyDelete
  11. happy blog birthday :)
    Outfit ti je odlicna!!
    Meni se najvise svidja(i kad tada ce biti moja ;)!)Chanel 2.55 black ali ta YSL je takodje prelepa :)

    ReplyDelete
  12. Srecan blogorodjendan! Kombinacija je super! :)

    ReplyDelete
  13. Sretan, sretan :** Kosuljica je predivna!

    ReplyDelete
  14. Odlicna si!Kosulja je divna!

    ReplyDelete
  15. Kad ce novi post? :) jedva cekam da vidim jos neke slike iz Budve.Sta mislis o tome da napravis neki post sa pitanjima kao Tamara i Zorana a ako neces da snimas mozes i ovde da napises odgovore na pitanja koje ti postavimo.Bas bih volela a verujem i jos citateljki da te malo bolje upoznam :) Mnoo mi se svidja tvoj blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo ga novi post :) Vrijeme je bilo uzasno do juce pa sam bas slabo izlazila :)
      Hvala na predlogu, mogla bih tako nesto da uradim, ali bih sacekala jos neko vrijeme da se poveca gledanost pa onda :)

      Delete
  16. Ok vazi,hvala ti u svakom slucaju.Mislim da si se u poslednje vreme bas izdvojila,bar sudeci po nama "sa ane".Odlicna si,samo tako nastavi.Ako ti nije problem bar mi ovde odgovori koliko si visoka i teska?Hvala :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je sto vam se dopada moj blog :) Visoka sam 168 cm, i trenutno imam 56 kg :D

      Delete
  17. Suuuper!!! Jako nam se dopada i zelimo ti da budes jos popularnija nego sto si sada <3 !!!

    ReplyDelete
  18. kosuuulja, pre predivna! volim.
    a samo je tvoja stvar kako kupujesh torbe. nasha je da ti eventualno malko zavidimo ... kekek

    ReplyDelete
  19. Srecan blogo-rodjuuuus :)))
    I ja bih Balenciagu, i to u svim bojama...mislim da trenutno svi ludimo za tim tasnama :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete