Apr 22, 2012

Mihano Momosa s/s 2012

Petak vece sam provela na 9. Fashion Connection-u u sklopu hotela Maestral gdje su Mihano Momosa i modna kuca Mona predstavile svoje nove kolekcije. Izdvojila sam slike nekih stvari a kod Erne mozete da ih vidite jos jer je ona bila fotograf te veceri :)
Prosle godine sam bila na prvoj reviji Mihano Momosa i mnogo su mi se dopale njegove haljine, a ove godine je isto ispunio moja ocekivanja. Haljine su stvarno prelijepe, i vecinu bih pozeljela da imam u ormaru :)
Uzivajte u slikama... :* do sledeceg posta














Haljina - D&G. Cipele - Aldo

22 comments:

  1. Fenomenalna kolekcija!
    A ti si izgledala sjajno ;)

    ReplyDelete
  2. odlicno , prelepa si i ti i haljina

    ReplyDelete
  3. Kolekcija sjajna. Ti prelepa. Haljina ukrasena perfektno.

    ReplyDelete
  4. Kolekcija je sjajna iako veoma lici na prethodnu. A s obzirom da me je prethodna 'oduvala', ni ova ne zaostaje :))

    ReplyDelete
  5. Pink suknja i bela bluza jako lepo izgledaju. Tvoja haljina je super :)

    ReplyDelete
  6. Haljina je prelepa, posebno mi se svidjaju detalji na njoj

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Odlicnaa kolekcija aaaa odusevljena sam :)
    Tvoja haljina je takodje lepa :)
    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/2012/04/flower-blazer.html

    ReplyDelete
  8. Dobra je kolekcija, mada mozda je prethodna za nijansu bila bolja :) ! A tvoja haljina TOP <3 !

    ReplyDelete
  9. Prelepe su haljine, kao i tvoja, jako ti lepo stoji!

    ReplyDelete
  10. Prva haljinica mi je naj...
    A ti si diiivna :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Outfit je divan. :) Sve pohvale za blog!
    Zanima me da li znas koje su cene haljina Mihano Momosa?
    Sto se tice bloga, samo ovako nastavi!
    Lep pozdrav. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa.. :) Znam da su neke haljine iz prosle kolekcije bile oko 500e, sve zavisi od modela.. Predpostavljam da su i sada tako cijene, ali nisam sigurna.. :)

      Delete
  12. Svidja mi se blog, skoro sam ga otkrila, i vec sam sve postove pogledala! Ali jedino sto je po mom misljenju zamerka,sto je neka garderoba za malo starije devojke, iako sve tebi lepo stoji, previse si mlada za neke kombinacije. Pozdrav..

    ReplyDelete
  13. eeh,kako mi je zao sto nisam uspela za faarov editorijal da uzmem nesto iz ove kolekcije,eh eh

    ReplyDelete
  14. Momosa je pravo modno otkrice u Srbiji ,ja sam odusevljena i zaista bih volela da neko kaze, ukoliko zna, kako se krecu cene Momosinih dugih haljina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se cijene krecu od 500e pa na dalje... Najbolje bi bilo njega da kontaktiras pa pitas da ne dajemo pogresne informacije :)

      Delete