Aug 15, 2012

Blue & green




Od kad su nam prošle godine dizajneri predstavili trend 'colour blocking' obožavam da nosim takve kombinacije boja. Ovoga puta sam se odlučila za zelenu i plavu sa zlatnim detaljima za popodnevnu kafu sa drugaricom. Kako vam se dopada? 
:* do sledećeg postaaaa ..

PS: Užasno je loš kvalitet slika jer tek kad sam prebacila slike u kompjuter vidjela sam da su male rezolucije :( Moram da nabavim punjač za fotoaparat pod hitno, da li znate gdje ga mogu naći?








Majica i suknja - Zara. Sandale - Bershka. Narukvica - H&M. 

26 comments:

  1. Zelena i plava se odlicno slazu, a ko bi rekao, zar ne? :)
    Super ti je ova kombinacija. Divna si :))
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Divno,i boje i outfit,i detalji!Samo nastavi sa postovima,odlicna si!

    ReplyDelete
  3. obozavaaaaam kombinaciju plave i zelene....ova tvoja mi se bas dopada...:)

    ReplyDelete
  4. Svidja mi se kombinacija boja, suknja je veoma interesantna :)
    U mom novom postu nosim istu narukvicu, super je :)


    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Divna kombinacija, suknja je prelepa!

    ReplyDelete
  6. super ti je blog. Nemam vecih zamerki na oblacenje. Imas super stvari, lepo kombinujes. Mala zamerka trebalo bi cesce da objavljujes postove.
    Zar je toliko tesko naci punjac za aparat. Mozda foto radnja ili radnja sa racunarima tehnikom. Ili se lenja da ides da trazis? Znam da nema veze sa blogom alii iz tvojih tvitova imam utisak da si malo razmazena, mrzovoljna.

    ReplyDelete
  7. Obozavam ovu kombinaciju boja, jako lepo :))

    ReplyDelete
  8. odlicna kombinacija :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ma majo znam je ja, u pravu si, to je jedna mrzovoljna i zaista razmazena osoba, sve je mrzi, lenja je, nema radne navike i zbog toga ispasta i u privatnom zivotu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema potrebe da bilo sta komentarisem posto vidim da me savrseno poznajete ;)) :***

      Delete
    2. ne ispasta, jer ne zivi od svog rada.

      Delete
  10. Baš mi je dobar ovaj color block, a super je i prsten i lak za nokte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koji je lak za nokte, da nije flormar?

      Delete
    2. Jeste, ne znam sad tacno koji broj je u pitanju .. :)

      Delete
  11. Super kombinacija boja, suknjica je odlicnog kroja, bas nam se svidja, kao i sandalice <3 !

    ReplyDelete
  12. Preslatka! Ja baš volim ovakve kombinacije ;)
    Super su zlani detalji!

    ReplyDelete
  13. Super kombinacija, bas volim zelenu i plavu kad se druze.
    Suknja mi je najbolja!

    ReplyDelete
  14. Simpaticno skroz! Svidjaju mi se sandale i nakit :)

    ReplyDelete
  15. Meni kvalitet slika uopšte nije loš. Sve što treba da se vidi vidi se :D
    I ja volim color blocking samo ja volim malo jače boje blockati :P
    Sa ovom zelenom suknjicom možda bih kombinirala nešto narandžasto ali i plavo super izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i jednu takvu kombinaciju u proslim postovima pa pogledaj :))

      Delete