Aug 5, 2012

Simple with sequins

Opet sam zapostavila blog i stvarno mi je žao, ali nemam punjač od foto aparata :( Volim kad su slike na blogu kvalitetne ali s obzirom da mi je već više osoba pisalo sa pitanjem kad će novi post (i da vam ne smeta ako su slike sa telefona) odlučila sam da vas ispoštujem, a nadam se da mi loš kvalitet slika nećete zamjeriti :)
Sinoć sam se odlučila za jednostavnu kombinaciju crne majice i šortsa i efektnu šljokavu jaknicu uz sandale koje imam već par godina :) I naravno omiljeni OPI neon žuti lak da razbije kombinaciju koliko toliko :P Šta mislite? :* do sledećeg postaaaa ..

 

Jaknica i majica - Mango. Sorts - nije brendiran. Sandale - Aldo

21 comments:

  1. Jao jaknica je sjajna! Šteta što je davno kupljena, jer to znači da je više ne mogu naći :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzela sam je prije 2-3 godine u Mangu u Banja Luci, nema sigurno :( Ali vjerovatno mozes negdje naci slicnu :))

      Delete
  2. Bas je sladak outfit, dobro dosla nazad :)

    ReplyDelete
  3. Odlicna je jaknica! Super ti stoji ova kombinacija.

    ReplyDelete
  4. Predivna si! Volim jednostavnost i jaknica je odlicna i svidja mi se mnogo lak na noktima! :)

    ReplyDelete
  5. Ja te vidjela skoro u Lucicama, fenomenalno izgledas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se nisi javila? Bas bih voljela da smo se upoznale, drugi put obavezno :)) Hvala!

      Delete
  6. Like, like, like! Naravno da ne smetaju slike sa moba samo da nam budes malo redovnija.. Inace cini mi se da si malo smrsala,prezgodna si!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvijek kad dodje ljeto zapostavim blog i kasnije mi bude zao, obecavam da cu pokusati da budem redovnija :)
      Jesam malo, ali stvarno ne znam kako jer bas mnogo jedem :/

      Delete
  7. :) Super fotke, iako su slikane mobilnim aparatom :)

    Odlicne su mi te sandalice!!! ODLICNE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala punoooo i tebi i svim djevojkama na komentarima :) :*

      Delete
  8. Prelepa!I meni se čini da se smršala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :**
      Mislim da sam izgubila 2-3 kg, ali ne bi vjerovala koliko jedem.. #wierd :))

      Delete
  9. wow, prelepo, jaknica je savrsena. bas si zgodna!

    ReplyDelete
  10. extra , bas mi se svidja sve :):)

    pratim te od sada, imas odlicne kombinacije :)

    poseti i ti moj blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nema veze sto su slike losijeg kvaliteta, samo postuj :)))
    Jaknica je super <3 zaljubila sam se....
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Pratim te koleginice iz SFBC :)
    http://ninainthebigworld.blogspot.com

    ReplyDelete