Aug 7, 2012

Let's go to the beach, each ..


Jos jedan outfit za plažu, ovoga puta šorts za koji sam već pomenula da bukvalno non stop nosim, stara majica sa cvijetićima popularnih neon boja i gumene sandalice za plažu. Što se kupaćeg tiče nosila sam svoj crni Moschino koji obožavam ali sam se kasnije presvukla u zebrasti koji sam dobila na poklon od moje drage Erne :)
Takodje možete primijetiti da polako dobijam ombre frizuru zahvaljujuci suncu, i oduševljena sam jer ne moram više da štetim kosu farbanjem :)
:* do sledećeg postaaa ...














Majica - Bershka. Šorts - DIY. Sandale - New Yorker. Torba - Stradivarius. Kupaći - D&G. Naočare - Ermano Scervino. Sat - Michael Kors. Narukvice - New look i Accessorize

25 comments:

  1. Slatke su ti slike..svidjaju mi se sandale :)

    ReplyDelete
  2. Suuuper, naocare, sorts, sandale, kupaci - sve je odlicno! <3

    ReplyDelete
  3. Zgodna.. Svidja mi se mnogo kupaci i sandalice! :)

    ReplyDelete
  4. hihi zgodnica nasa :) lak je fenomenalan! i sandalice su med <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooo nemojte vise, zacrvenjela sam se :)) Hvala Kika :***

      Delete
  5. Super kao i uvek, samo bih jos dodala osmeh na slikama :)! Cini mi se da si po prilicno smrsala, ali lepo ti stoji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biceeeee :)
      Mislim da jesam 2-3 kg, ali skroz neplanirano .. Hvala :)

      Delete
  6. Kad si kupila ove divne japanke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosle godine .. Ali gledala sam slicne po buticima na setalistu (oko 5e su) .. Ako zivis u Budvi ili negdje na primorju vjerujem da ih mozes naci lako :)

      Delete
  7. Odlican outfit, sve mi se dopada.
    A i lijepe fotke :)

    ReplyDelete
  8. Bas je sladak outfit, svidjaju mi se kupaci :)

    ReplyDelete
  9. Diiivnooo :) drago mi je sto si pocela cesce da objavljujes postove :) zgodnica si prava, kombinacija je super! inace Petrovac mi je omiljeno mesto na svetu, i mnogo mi je zao sto ove godine necu stici da ga posetim, ali hvala ti sto mi prenosis atmosferu :*

    ReplyDelete
  10. Preslatko, obožavam ovako opuštene outfite, posebno za plažu:) Kosa ti je odlična:)

    ReplyDelete
  11. Super outfit,sandalice mi se posebno svidjaju.

    ReplyDelete
  12. Pravi outfit za plazu,casual a sve je bas fino uklopljeno.Kupaci je mnogo dobar i odlicno ti stoji,kakvo tijelo! (ljubomorna sam) :)

    ReplyDelete
  13. Savršen outfit za plažu ;)
    Naočare <3

    ReplyDelete
  14. bas je super outfit, jednostavan a opet stylish :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. sve je divno, ali tvoje noge, wow! Savrsene! Volim ovakve kombinacije za plazu, jedva cekam subotu, dolazim!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa :**
      Dolazis u BUdvu?! Pusti mail pa da se vidimo ako budes imala vremenaaaa :)

      Delete
  16. PREDIVNE SLIKE!!!!:))))
    XX




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete