Oct 12, 2014

5 things no.6 ♥



image

Tom Ford - Black Orchid parfem. Ja stvarno ne znam kako da vam objasnim ovaj parfem i moje odusevljenje sa njim. Prosto je savrsen, S-A-V-R-S-E-N! :)
Bas je jak miris, traje satima i ne postoji osoba koja ga ne zapamti kada ga jednom pomirise. Ukoliko volite parfeme koji su dosta jaki i upecatljivi sigurna sam da ce vam se dopasti.
Jako volim Tom Forda i smatram da je sve sto taj covjek napravi jedno veliko savrsenstvo bez mane. Kao i on, uostalom :)
Znaci,  savrseno x100 :)


image

Freeman maske za lice. Ove maske koristim jako dugo i imam samo rijeci hvale. Freeman je ogranska kozmetika, ne testiraju svoje proizvode na zivotinjama i imaju siroki spektar istih. Najvise volim masku za mineralima iz mrtvog mora ( plavo pakovanje ) ali nju nisam imala kada sam pravila ove slike. 
U Crnoj Gori se mogu naci u drogerijama Dama i Kuca hemije i cijena im je oko 3 eura za 150ml proizvoda koji traju jako dugo. 

image

Nyx HD Photogenic Concealer korektor. Ukoliko imate problema sa tamnim podocnjacima ispod ociju ( ta sam! ) preporucujem vam ovaj proizvod. Razlika je drasticna nakon sto ga nanesete. Od kad sam ga nabavila postao je neizbjezan dio moje rutine smikanja. Nyx proizvode mozete da nabavite u traznom centru TQ Plaza u Budvi i ovaj korektor je bio oko 8 eura.

image

Soap & Glory - Rich & Foamous kupka. Jedan sam od onih tipova koji imaju razne faze sto se tice kupovine kozmetike. Jedno vrijeme sam manicno kupovala lakove za nokte, zatim rumenila, kremice za ruke pa karmine i trenutno sam u fazi kupovanja kupki za tijelo :)
Proslog puta sam vam pisala o Avon kupki koju mozete vidjeti ako kliknete ovdje. Soap & Glory je bred koji mi se jako dopada, pakovanja su im prekjut a prozivodi odlicni. Ovu kupku mi je donijela drugarica iz Velike Britanije jer se nazalost mogu kupiti samo tamo. Ukoliko budete u prilici da odete tamo ili imate nekoga ko vam moze donijeti stvari iz VB obavezno probajte njihove kupke :)

image

image

Organic Shop Body Desserts - Banana Milk Shake puter za tijelo. Kada sam prvi put pomirisala ovaj puter za tijelo jedva sam se suzdrzala da ga ne pojedem :)
Prelijepo mirise, miris traje satima i divan je za kozu. 

Toliko od mene za ovu nedelju. Ukoliko imate neke predloge ili proizvode koje vi volite voljela bih da napisete u komentarima kao preporuku za mene i ostale citateljke :)

Natasa

1 comment: