Oct 30, 2014

5 things no.7 ♥

Drage moje, 
prosle nedelje nisam stigla da pripremim "5 things" post zbog obaveza na fakultetu ali od ove nedelje nastavljam redovno sa njima :)
Kao sto sam vec rekla, u ovim postovima cu pisati o "random" stvarima koje su mi se dopale, zapale za oko, novim stvarima koje sam kupila i slicno. 
Ukoliko imate iskustva sa nekim od stvari o kojima pricam ili neku preporuku za mene ili citateljke voljela bih da napisete u komentarima :)

Pa da krenemo ..

image


GLISS Hyaluron Hair Filler+ sampon i balzam. Prva stvar koja me privukla kod ovih preparata za kosu je bila boja pakovanja jer mi je ljubicasta omiljena boja :) Kada sam ga pomirisala nisam se ni sekundu razmisljala da ga uzmem. Posle njih mi je kosa premekana i prelijepo mirise ( miris me podsjeca na muski Paco Rabanne XS parfem koji sam cak i koristila neko vrijeme :) ) . Cini mi se da su tek izasli na trziste, tako da ukoliko trazite neki novi sampon i balzam ovo vam je moja topla preporuka :)


image

Batiste dry shampoo - cool & crisp fresh. Iz Engleske sam dovukla boce i boce ovih suvih sampona i bila sam presrecna kada sam vidjela da su stigli i kod nas ( u Crnoj Gori ih mozete naci u Cosmetics-u ). Non stop diram kosu i imam problem sa prva dva pramena koja se zbog toga brzo "umaste" i izludjivalo me sto sam morala da perem cijelu kosu vec sutra zbog njih. Ali se to promijenilo kada sam probala ove suve sampone. Dosta djevojaka smatra da su ovi proizvodi "bljak" ali vjerujem da bi istog sekunda promijenili misljenje. Moja najbolja drugarica mi je svasta izgovorila zbog njih dok joj nisam demonstrirala kako funkcionisu. Njenu reakciju nikad necu zaboraviti jer je bukvalno ostala zapanjena sa otvorenim ustima i jednim dugim "Wooooooow" :))


image

image


EOS Lip Blam - Pomegranate Raspberry. Cim sam probala ovaj balzam za usne jasno mi je bilo cemu tolika pomama za njima. Ni jedan balzam za usta mi nije pomogao kao ovaj kada su u pitanju suve usne tokom zime. Jako dugo stoji na usnama tako da nema potrebe da se mackate non stop i odlicno ih stiti. Pakovanje uopste necu da pominjem, premedeno je :) Mislila sam da sam ga izgubila medjutim pronasla sam ga prije par dana u zimskoj jakni, taman na vrijeme :)


image

Avon Advance Techniques Dry Ends Serum. Kao sto sam vam vec pomenula u jednom u proslih postova, nemam naviku da porucujem kozmetiku iz kataloga ali zato moja mama non stop uzima nesto. Tako mi je jedan dan donijela ovaj serum za kosu, koristim ga vec neko vrijeme i stvarno sam odusevljena sa njim. Pomaze mi kod krajeva kose na kojima ima jos uvijek malo plave boje ( ranije sam imala ombre koji sam odlucila da vremenom maknem sisanjem ) pa su dosta suvi u odnosu na ostatak kose.


image

Knjiga "Kraljicina luda" od Filipe Gregori. Filipa Gregori je napisala mnogo knjiga o engleskoj istoriji ali najvise o dinastiji Tjudorovih, tacnije o najpoznatijem engleskom kralju Henriju VIII Tjudoru i njegovim precima i potomcima. Malo je reci da sam opsjednuta sa citanjem o njima :)
Ovo je treci dio triologije o Tjudorovima i prve dvije knjige su "Druga Bolenova kci" ( po ovo knjizi je sniman istoimeni film sa Scarlet Johanson i Natali Portman u glavnim ulogama ) i "Nasledje Bolenovih" koje su mi mnogo bolje od ove. Medjutim, knjige sam uzela iz gradske biblioteke i morala sam da ih vratim a zaboravila sam da ih slikam :( 
Za sve one koje vole istorijske romane mislim da su ove knjige nesto sto trebaju obavezno da procitaju. Takodje vam preporucujem da odgledate seriju "Tjudorovi" koja prati istoriju i prikazuje nacin zivota Henrija VIII koji je, izmedju ostalog, poznat po tome sto se sest puta zenio i svoje zene osudjivao na smrtnu kaznu kada bi mu dosadile :) Najpoznatija medju njima bila je Ana Bolejn ( neko izgovara Bolen a neko Bolejn ) koja je jedna od najuticajnijih i najslavnijih kraljica u istoriji Velike Britanije, majka slavne kraljice Elizabete I, i meni najomiljenija.


Nadam se da vam se ovaj post dopada :)

Natasa

4 comments:

  1. Batiste suvi šampon stvarno čuda radi! :) sad ima i da se kupi sa braon bojom, za nas brinete :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E taj nisam primijetila :) Hvala Bokice, dobro je znati :)

      Delete
  2. gdje u BD može da se nađe ovaj lip balm, i koliko košta? hvala unaprijed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema da se kupi u Budvi nazalost ;(
      Probaj da ga pronadjes na nekom od sajtova sto prodaju kozmetiku, mislim da vecina salje i za Crnu Goru :)

      Delete