Oct 3, 2014

5 things no.5 ♥

image



5 things rubrika opet na blogu :)
Iako je moj blog prije svega modni, volim da pravim i ove postove sa "random" stvarima iliti nekim sitnicama koje mi zene volimo (sminka, parfemi, kupke, nakit ..) Jedni od najpregledavanijih postova na mom blogu su upravo ovi i bas iz tog razloga sam odlucila opet da zapocnem sa njima.
Ukoliko zelite da znate o kojim sitnicama sam pisala ranije to mozete vidjeti ako kliknete ovdje, ovdje, ovdje i ovdje :)


Pa da pocnemo sa ovonedeljnim stvarcicama :

image

Soap & Glory - Hand Food krema za ruke. Nju sam uzela usputno na aerodromu jer mi je trebala neka krema s obzirom da su mi se ruke jako susile u avionu. Nisam mnogo obracala paznju sta uzimam, najvise sam je kupila jer me pakovanje privuklo. Cim sam je namazala bila sam odusevljena. Prvo mirisom zatim i teksturom. Nije previse masna, koza je brzo upija i ruke ostanu mekane a mirisljaveeeee, mmmm, savrsenstvo od mirisa! Od tada je non stop koristim. Jedina mana je sto se moze kupiti samo u Velikoj Britaniji :(

image

Victoria's Secret - True Escape mlijeko za tijelo i Sunny Brights mist.
Ovo sam dobila kao rodjendanski poklon od moje drage Tamare ( ciji blog mozete vidjeti ako kliknete ovdje ) i obozavam ih. Victoria's secret mlijeka za tijela su mi predivna, pakovanje je jako slatko, mirisi su divni i jako dugo ostaju na kozi. Sto se mistova tice isto misljenje imam i uvijek dobijam dosta komplimenata ako ga naprskam.


image

Avon Senses - Romantic Garden of Edan kupka. Ovo mi je prvi put da sam porucila neki proizvod iz Avona. Bas nemam naviku da bilo sta uzimam iz njihovog kataloga i ovo sam uzela jer je majka porucivala neke stvari. Mnogo mi se dopada miris a i pakovanje je jako simpaticno. Bas cudno, zar ne? :) 

image

Arizona Green Tea with Honey. Arizonu sam probala jako davno u Barseloni i jako sam se obradovala kada sam vidjela da se moze naci na policama u prodavnicama kod nas. Za sve koji su iz Crne Gore, a vole Arizonu ili zele da je probaju, mogu je kupiti u Boneli. Od svih najvise volim upravo ovaj i Blueberry White Tea.

PS: Mislim da ne trebam da vam spominjem kako sam onaj tip koji pada na lijepa pakovanja?  :)

Natasa

7 comments:

  1. Replies
    1. Obozavam ih i bas sam happy sto ih konacno ima i u CG :)

      Delete
  2. Krema za ruke S&G meni je jedna od najdražih.

    ReplyDelete
  3. U kojoj bonelli si kupila Arizona caj? ps: Super sto si se ponovo aktivirala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je sto pratis :)
      Kupila sam ih u Boneli u Tre canne u Budvi, trebalo bi da ima i u ostalima :)

      Delete
  4. Soap and Glory proizvode želim već dugo isprobati ali kad su tako nedostupni... :/ Inače ih ima na ebayu, čak sam nasla i neke relativno povoljne sellere pa mozda narucim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih bas voljela da ih ima kod nas jer mi se mnogo dopadaju :(
      A mozes li molim te sherujes link sa nama od tih prodavaca, mozda i ja porucim onda nesto :)

      Delete