Oct 21, 2011

Another sunny day

Imala sam pravo kad sam rekla da je trebalo iskoristiti lijepe dane za setnju i obuci malo laganije stvari. Mada ja sam bila malo skepticna pa sam ponijela mantil za svaki slucaj, ali mi je ipak tokom dana isao iz ruke u ruku i samo smetao :-) Toplo vrijeme sam ovoga puta iskoristila da obujem moje omiljene cipele sa ogromnom platforom koje sam pazarila u Barseloni, i koje su mnogoooo udobne. Uvijek mi se svidjala kombinacija carapa iznad koljena, sandala i sortseva ili suknjica, ali se nikad nisam nosila. Ali sad kad sam se oslobodila, nastavicu definitivno da ih nosim :-) I da vam se pohvalim da sam pocela sa treninzima, nadam se da cu uskoro poceti da primijecujem rezultate :-) A sad odoh da gledam novu emisiju na tv Pink Šopingholicarke, da se malo smijem :-))) xx N








Dzemper - Zara

Sorts - Stradivarius
Carape - Stradivarius
Cipele - Top Shop
Mantil - Mango

7 comments: