Oct 20, 2011

Casual Wednesday

Dva topla dana u Beogradu, za setanju kao stvorena. Ne sjecam se kad sam ovoliko prepjesacila zadnji put :-) Mada bih stvarno morala da pocnem sa treninzima, i to pod hitno! Ja sam veoma lijena osoba, samo bih lezala i jela u toplini svoga doma :-P I to sam radila zadnjih par mjeseci i pocelo se primijecivati, nazalost. Da li vi posjecujete teretane, kako ste zadovoljne i dajte mi neke predloge :-) xx N






Pantalone - Bershka
Kosulja - Pull&Bear
Cizmice - UGG
Torba - Louis Vuitton

7 comments:

  1. Sidja mi se plaid kosulja. Prelep dan na Kalisu!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Slatke slicice,svidja mi se kosuljica:)

    ReplyDelete
  3. ja sad krecem na neki pilates, ali na srecu volim da setam :) inace mi je super kosulja :)

    ReplyDelete
  4. Super casual kombinacija!
    Ja sam pre za duuugu šetnju, to mi najviše prija :))

    ReplyDelete
  5. Super kombinacija! Sto se vezbanja tice, ja sam sad na pauzi i nadam se da cu se vratiti posle porodjaja..sada samo joga, setnja i to jedva!

    ReplyDelete
  6. hvalaaaaaaaa :-) i Aleksa, imas preeeeeeslatke kucice!

    ReplyDelete
  7. fashionmagnolia, zaboravih da cestitam :-))

    ReplyDelete