Oct 18, 2011

Sunny day in Belgrade

Divan, suncan ali mnogo hladan dan! Zato je tu krzno da me ugrije :-) Kasno budjenje, odlazak kod frizera i nakon toga odlazak na rucak sa drugaricom. Kuda? Naravno na suši :-) Nas dvije gdje god da odemo nadjemo japanski restoran! Cak smo i u Barseloni ga nasle odmah, a slike iz Barse cu vam uskoro pokazati .. :-) Za sad, hladni dan i mnogo stvari na meni, nikako da se naviknem na hladnocu pa ne izlazim iz Uggsica bukvalno, najtoplije su.. Kako vi podnosite ovo vrijeme? xx N







Sve sim kaisa (Gucci), cizmica (UGG), i torbe (Louis Vuitton) je Zara :-)

7 comments:

  1. Totalno u mom fazonu :-) like it! ps.i oooooobozavam sushi <3

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se prsluk.baš!baš! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hvalaaaaaaa :-)) Branislava, suši mi je najomiljeniji.. danas sam ga opet jela :-P

    ReplyDelete
  5. Odusevljena sam tvojim blogom. Svaka cast. I ja sam i CG,Herceg Novi :)..zanima me gdje si kupila ovaj prsluk? U Bg ili PG? mnoge blogerke imaju krznene prsluke,i svi su iz Zare..a koliko se ja sjecam,kod nas u delti ga nije bilo. Pozdrav!

    ReplyDelete