Oct 14, 2011

Last day at the beach ..

Sezona kupanja u Budvi trajala je do oktobra, dok nisu prve kise pale .. Ja sam iskoristila moj zadnji dan da odem sa deckom na jednu plazu dalje od Budve, do koje je veoma tesko doci ali je zato prelijepa, Perazica do.. I gradi se hotel na samoj obali koji ce izgledati fenomenalno kad ga zavrse. Pa eto, da podijelim malo slicica sa vama .. Morate se sloziti sa mnom da mi je decko odlican fotograf :-P Navikao je na mene i moje slikanje po 1000x :-)) xx N










Swimwear - Moschino
Sunglasses - D&G
Dress - Mum's 

4 comments:

  1. Bas izgleda super plaza...nisam nikad tamo bila. Next year, eto me! :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. plaza izgleda extra nisam nikad bila :-)) slike su super i kupaci mi se mnogo dopada :-))

    ReplyDelete
  3. obavezno podjite, samo je stvarno tesko doci do plaze .. Ona je u blizini Petrovca :-))
    Hvala vammmmmm :-))

    ReplyDelete