Oct 25, 2011

Light pink scarf

Slobodno mogu reci da sam nasla svoj omiljeni komad zimske garderobe, a to je svijetlo rozi ogromni, mekani i topli sal :-) Dugo sam trazila ovakve salove jer ih obozavam, ali kod nas nikad nisam mogla naci lijep, uvijek im je nesto falilo.. Ili nisu bili dovoljno dugi, ili dovoljno mekani, ili ovo.. ili ono :-) Ovaj sam sasvim slucajno nasla u Barseloni u avgustu, i nisam mogla da docekam jesen/zimu da pocnem da ga nosim, i mislim da cete ga gledati stalno na meni jer ga bukvalno 'uguram' u svaku outfit kombinaciju :-p I naravno, neizostavne UGG cizmice.. Kupila sam stvarno dosta cizmica ove zime, ali njih jednostavno ne skidam.. Em tople, em udobne.. Sta ce mi vise? :-) xx N






PS. Moram da se pohvalim da imam stvarno najboljeg decka na svijetuuuuuu :-)

Jakna - Pull&Bear
Farmerke - Zara
Cizmice - UGG
Sal - H&M

5 comments:

  1. Sal ti je bas bas lep a uggsice boze pa nista bez njih :-)

    ReplyDelete
  2. Super je kombinacija za svaki dan,sve mi se svidja i sal i cizme i farmerke...a pohvala i za decka! Lepa ti je boja kose...pa ako bi mi mogla napisati koja farba je u pitanju...

    ReplyDelete
  3. Savrsena kombinacija za svaki dan... :)
    Predivan je sal btw, a ugssice su nesto sto mi prvo padne na pamet kada cujem rec "zima", hehe.. :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jao, taman bez uugsica nista :-) Svaki dan obujem druge cizmice ali se uvijek predomislim 2min prije odlaska iz kuce :-)
    Jelena, mislim da je farba Revlon 9 ili 10, farbam se kod frizera pa nisam sigurna.. Mislim da mijesa ove dvije boje .. Hvalaaaa :-))

    ReplyDelete