Dec 10, 2011

Cinema's birthday party :-)

U cetvrtak vece je odrzana rodjendanska zurka kluba Cinema. Za dobar provod su bili zasluzni Zeljko Joksimovic, Jelena Tomasevic, Zeljko Vasic, Kiki Lesendric i naravno decko koji pjeva tamo svaki vikend Vesko Vuckovic. Medju zvanicama je bilo dosta osoba iz javnog zivota i blicevi su sijevali cijelu noc. Club Cinema vazi za jedan od boljih clubova u Beogradu, koji goste zabavlja samo vikendom, tj. petkom i subotom. Mene mozete vidjeti tamo uglavnom svaki vikend, tako da ni ovoga puta nisam propustila zurku :-)
Sto se outfita tice odlucila sam se za suknjicu na faltice nude boje, i providnu kosuljicu. S obzirom da smo prije Cineme isli na rodjendansko veselje povodom 1.rodjendana jedne slatke Anje, obukla sam majicu na bretelice ispod. Sto se tice cluba Cinema vise mozete saznati na njihovoj fb stranici. xx N








Chanel mindjusice koje su mi mnogo drage jer su 'friendship earrings'. Drugarica i ja smo kupile jedna drugoj iste za rodjendanski poklon :-)




Samo par slika sa izlaska jer nisu bas sve za javnost hehe :-)) Naravno, kao i uvijek kad ne treba zaboravim fotoaparat :-/




Kosulja - Zara
Majica - Mango
Suknja - TopShop
Cipele - Aldo
Torbica - Aldo

8 comments: