Dec 31, 2011

Happy New Year

Doslo vrijeme da ispratimo i ovu godinu i docekamo 2012. Vrijeme sa sumiranje utisaka iz predhodne. Za neke je ova godina bila losa, za neke dobra. Ja spadam u ovu drugu grupu ljudi. Maturirala sam, upisala fakultet koji sad oduvijek zeljela iako sam imala dosta poteskoca, zaljubila se, preselila se u Beograd, pocela da zivim sa deckom prvi put .. Kad vratim film unazad stvarno mogu reci da mi je ova godina bila vesela, zanimljiva i srecna prije svega. Dosta druzenja, mnogo izlazaka, mnogo zanimljivih dogadjaja sa 'osobama' iz porodice alkohola hehe. Kazem to jer ni jedna dobra prica ne pocinje 'Jednom kad smo pili caj..' :-)))
Nije me bilo par dana jer nisam mogla da ugrabim dovoljno vremena za blog, ali nadoknadicu vam, obecavam. Evo vec sada cu da vas bombardujem slikama od danasnjeg dana, da vam pokazem kako izgleda Budva u ovo vrijeme. Budite mi srecni i lijep provod veceras! Na zdravlje :-))) N




























4 comments:

  1. Predivne fotke :)
    Nadam se da si se sinoc lepo provela :**

    ReplyDelete
  2. Srećna i tebi i uspešna Nova godina!Divne su fotkice:)

    ReplyDelete
  3. Kako su dobre čizmice! Prelepe, prelepe slike! Nikad nisam videla Budvu zimi! Maca ♥ :)

    ReplyDelete