Dec 22, 2011

Budva :-)

Nakon 3 mjeseca u Beogradu stigoh i ja u svoj rodni grad, Budvu :-) Kao sto vidite docekalo me sunce i toplo vrijeme ali se brzo promijenilo, sad je uzasno hladno, ali nakon Beograda ovdje je super. Bar sto se klime tice. Sto se svega ostalog tice, uzaaaaasno je lose, dosadno, nema nigdje nikoga .. Ne volim Budvu zimi uopste, i pravo da vam kazem nisam je se ni uzeljela mnogo. Ali dobro, morala sam doci za praznike kuci. Volim sto imam dosta lokacija za slikanje, fotke stvarno mogu ispasti odlicne. Tako da cekam drugaricu da dodje za koji dan sa profi foto aparatom i da pocnemo da slikamo.. xx N












Najvise sam se radovala mojoj bubici Niu, koji je bio mnogo mali i mrsav kad sam otisla. Sad je postao veliki i debeo ali o njemu u nekom drugom postu :-)


Kosulja - Pull&Bear
Farmerke - Zara
Cizmice - Stradivarius
Mantil - Mango

5 comments:

  1. Aaaa predivne slike, obozavam Crnu Goru!:) I macka je predivna, moja je crna skroz:D cizme su super pozz

    http://whateveryouwearalwaysdresstokill.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Obožavam Budvu, stalno letujem tamo, ne mogu ni zamisliti kako je sada tamo, kako je na šetalištu, da li rade diskoteke i klubovi, ljudi... Uživkaj, lepo se odmori i čekam te nove sličice.

    ReplyDelete
  3. Zavidim ti zbog lepog vremena:)Prelepe su cizmice:)

    ReplyDelete
  4. Aaaa mooooreee! Kako mi nedostaje! Bas ti zavidim. Uzivaj! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kako mi cudno izgleda na slikama Budva zimi, ja sam navikla na guzvu i milion ljudi oko mene tamo :D
    Super outfit!

    ReplyDelete