Dec 18, 2011

Sesiric :-)

Jedan od trendova ove jeseni/zime su sesirici. Ja ih volim u svim bojama i oblicima, i razmisljala sam se da uzmem veliki braon i crni ali sam tokom setnje prije par dana vidjela ovaj i odlucila se da ga kupim. Mnogo je sladak, i moze uz dosta outfit kombinacija da se nosi. Nedeljom imam casove za dizajn enterijera pa sam se odlucila za ovu kombinaciju :-) Predavanja mi traju do 3 sata , pa sam jedva uspijela da uhvatim dan za fotkanje, i setnjicu. Da li volite vi sesire, i kako ih kombinujete? xx N













16 comments:

  1. ja ih obozavam :)
    super mi stoje i redovno ih kupujem
    i onda nikada ne nosim!! :)

    ReplyDelete
  2. Slatkica si s tim šeširićem :D

    ReplyDelete
  3. Ha...Slazem se ja jelenom..i ja ih uzimam a onda zaboravljam..:)!tebi super stoji!koji je?

    ReplyDelete
  4. Divan je sesiric a svidja mi se i celokupan outfit... :)

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. hvala vaaaaaam... ja ih bas volim ali sam tek sad pocela da ih nosim :-))
    Kupila sam ga u Aldu u Knezu ..
    Branisalavaaaa, daaaa :-)) :-**

    ReplyDelete
  6. Ovaj tvoj sesiric je bas sladak :)

    Kod mene je u toku novi giveaway, poklanjamo ogrlicu, vidi ako ti se dopada :) http://venomafashionfreak.blogspot.com/2011/12/prednovogodisnji-giveaway-by-eman-bej.html

    ReplyDelete
  7. hvala vaaaam, Venoma svraticu cim ugrabim malo vise vremena ;-)))

    ReplyDelete
  8. Super je sesiric..lepo se slaze u UGGsice :))
    A, gde si kupila ovaj mantilcic/kaputic?
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaput je, kupila sam ga u Mango ali abs davnooooo :-)

      Delete