Dec 15, 2011

I hate days like this..

Uzasno sam veliki meteoropata, ako je tmurno napolju i moje raspolozenje je isto. Tako je i bilo bas ovaj dan. Probudila sam se jedno jutro ranije (sto je veoma cudno za mene) i izasla sa deckom u malu setnju 'po kraju' i na jutarnju kafu. Ali bolje da nisam :-) Cijeli sam dan bila mrzovoljna i nervozna, nista mi nije bilo potaman. Zato i mrzim ovo vrijeme, jedan dan je toplo, drugi hladno. Nikada se ne obucem dovoljno, i naravno prehladim se. I tako dok lezim kuci umotana u cebe ispred televizora sa mnogo slatkisa oko mene, mastam o proljecu i ljetu. xx










Mantil - Mango

Haljina - H&M
Cizme - Ugg (iako ih mnogi od vas ne vole, ja ih obozavam)
Torba - LV
Naocare - RayBan
Sal - Nije brendiran

10 comments:

  1. Odlican blog, super je kombinacija! Pratim te :)

    ReplyDelete
  2. Super kombinacija i super sal :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. da ta haljinica je predivna...a sto se tice vremena,sve je bolje od snega!!!

    ReplyDelete
  4. Super haljinica :) A i mantil je mmmmmm

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. diivno....Ray Ban i UGG mee odusevljavaju na svakoj osobi.. =) ljub

    ReplyDelete
  8. super stajling! svidjaju mi se boje :))

    ReplyDelete
  9. Baš ste slatki! :) Sviđa mi se šalić, baš je dao neku vedrinu kombinaciji :)

    ReplyDelete